5 Temmuz 2011 Salı

(G)Ece'nin 5 hali...

Gece misin gündüz müsün diye sorsalar hiç kuşkusuz "gece" derim.. İsmimin, gecenin içinde geçiyor olması ile alakası yok kesinlikle:) 

"Gecelere sor beni, gün dediğin nerden bilir ki halimi" sözleri çok net, pürüzsüz açıklar aslında neden cevabımın gece olduğunu... Bu sözleri keşke ben yazabilmiş olsaydım diye gıpta ettim birden Aysel Gürel'e... büyük kadın valla... Rahmetle analım kendisini bu arada bu güzel sözlerin yazarı olarak...

Geceleri  başka bir insan oluyorum.. kendim oluyorum aslında belki de..   Zaten bir nevi Dr.Jekyll and Mr Hyde tadında yaşıyorum hayatı...Olmam istenen ben gündüzleri sahnede rolümü oynuyorum ve geceleri de kendime dönüyorum.. sığınıyorum.. İşte o yüzden gecelere sormak lazım beni...  


(G)ece- dinler bir tek beni
(G)ecey-i içerim yudum yudum rakı gibi
(G)ecey-e sor anlatsın sana herşeyi..
(G)ece-de bulurum bir ben kendimi...
(G)ece-den gayrı kim anlar ki beni...


her haliye..

Ece'nin 5 hali....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...