26 Temmuz 2011 Salı

Keyif...


"Eski bir evi yıkarken, yenisini yaptığımızda kullanılmak üzere, yıkıntıları genellikle saklarsak; öylece, görüşlerimden temelleri çürük olduğu yargısına vardıklarımı yıkarken, türlü türlü gözlemlerde bulunduğum gibi, birçok deneyimler de ediniyordum" 

Descartes Metot Üzerine Konuşma adlı kitabından...

Fransızcasını yazmak istedim ama ayıp olmasın bilmeyenlere:) Üniversite hazırlık 2'de okumuştuk bu kitabı Felsefe dersinde.. Kitap elime geçti, kitaplıkta kitap karıştırırken..  

Bu arada insanlara açıklamak ne zordu, biz 2 sene hazırlık okuyoruz çünkü fransızca tedrisatlı bir okuldan gelmedik :) off off kimse inanmazdı, kaldın değil mi bakışlarını yine görür gibiyim :D

Neyse konumuza dönelim, altını çizmişim kalın bir kalemle kitapta bu cümlenin.. Hayatımdaki bazı olayların da altını çiziyorum bu ara kalın kalemle ki hatırlayayım yeni şeyler inşa ederken eskilerinden tecrübe edineyim diye.. 

Ama bu gerçekten de iyi anlamda söylenmiş bir söz...  Merak etmeyin, melankoli çemberine girmedim ve de çelişkilerime işemiyorum... 

Yaşamak gerçekten de güzelmiş.. keyif almasını bildiğinde.. hatta kendime kaldığımda bile...

İyi geceler olsun...

Not : bu sefer resmi sağ tarafa koydum.. değişik açıdan bakayım diye yazdıklarıma :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...