23 Temmuz 2011 Cumartesi

-de hali... gereksiz...

Öyle bir roman kurgusu geliyor ki aklıma, kendime bile bazen itiraf edemiyorum... çok acımasız... Ama yazmam lazım biliyorum, bu beyin beni öyle zorluyor ki... yaz artık diyor... offfff.....



9 sene önceki günlüğümü buldum bugün...
Aslında öncesi de var.. ama baktım ki babamı kaybettiğim sene ile beraber bu deftere başlamışım... eskilere gittim..

İyi değil biliyorum eskilere gitmek:) gereksiz diyor(um).. olmuş bitmiş durumunu hatırlatıyor.. hatta dön diyor bir an önce (kim mi : yeniyetme kitaplar, makaleler, sağdaki soldaki yazılar vs vs) .. bugün diyor önemli olan.... 

Ama olmuyor ki.. olamıyor işte bazen...


Hayata "demotivée" olmak..("feminen"im ya o yüzden fazla e var :). Türkçe'de ayrı yazılan "de" neden bu kelimeden de kopup gitmiyor ki! Çek git hayatımdan.. istemiyorum seni yahu!! Kop git beni rahat bırak "de" kardeş :) Türkçe'de sağdan soldan ekleniyorsun ok ama dilimize zaten sonradan bir arkadaşa bakıp çıkacağım diye girmiş olan fransızca önekine isyanım var!!! Azat et bizi.. yani beni sadece....

Motive olmak istiyorum... hayata... sana..

@de hali... nden...uzak durmak gerek!!! 

1 yorum:

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...