30 Ekim 2011 Pazar

Çarpışma!

O kadar çok yazmak istiyorum ki bu aralar.. 

Bir sürü konu...bir sürü metafor... devrik cümleler...afili kelimeler.. renkli özneler...
Hepsi aklımın yörüngesinde başıboş dönüp duruyorlar...

Ama hepsinin ritmi ayrı.. sınırlarına çarpışları, çarpma hızları, çarpma hissiyatları farklı.. ve işte bu yüzden.. sırf bu yüzden ben tek bir şarkı/yazı çıkaramıyorum! Hepsini aynı ritme oturtmam lazım ama bu ara yapamıyorum!

Diğer yandan da yaz(a)madığımda eksik hissediyorum kendimi... Ama bu "zoraki" yazma hissi uyandırmıyor, aman yanlış anlaşılmasın.. ki korkarım yanlış anlaşılmaktan...  

Daha iyisini yapabileceğimi bildiğim an elimdeki ile yetinmeye beynim el vermiyor.. 

Ee napalim ben bilmem beynim bilir :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...