26 Nisan 2011 Salı

Başladım yürümeye... bir de baktım yine baştayım....

Müzik sesi sonuna kadar açık Mavi Sakal dinleyesim var!!
Bağırarak eşlik edesim de var hatta inanmazsınız :)

Birden bire her şey,
Her şey iyi, her şey güzel
Geldi bana...

Sonra başladım isyana.. bir de baktım yine baştayım.. diye devam eden şarkıyı hatırladım..Yazarken bile mırıldanıyorum, yükses sesle mırıldanmak nasıl oluyorsa öyle işte :) Çelişik bünyem rahat durmadı yine :D


Üniversite yıllarında müzik grubu olan arkadaşlarımızın hakkını vererek söylediği bir şarkı idi "Başladım Yürümeye"... Seneler geçmiş..  Neler düşünüp de söylüyordum o zamanlar acaba bağıra bağıra...Kim bilir..   

İşte o konserlerde bağıra bağıra söylediğim zamanları özledim...  

Büyümek güzel değilmiş.. 

Bir kere daha... anladım...

Geri geri yürümek istiyorum... :) Mümkün mü?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...