23 Mayıs 2011 Pazartesi

Diyalektik

Sene 1998..
Galatasaray Üniversitesi 2. hazırlık sınıfı... felsefe dersi... hem de fransızca... bir sene önce öğrenmiş olduğumuz dilde.. herşey yeniyken...ben de... İstanbul'da çok çok yeniyken...   
"Aynı suda iki kere yıkanılmaz. Çünkü ilkinden sonra o ırmaktan çok sular akmıştır, o artık aynı ırmak değildir. Bununla beraber kişi de artık ilk seferindeki kişi değil; yeni birisidir." diyalektiği ile ilk tanışmam... Üzerinden de çooook sular aktı:) ve ben hep bu diyalektiği savundum yıllarca her olayda..  

O kadar çok "şey" var ki kafamda... Kafamdakileri "şey" kelimesi ile özetleme lüksümü bile kullanıyorum.
Aslında bu diyalektik herşeyi özetliyor da işte neyse..  Gerisi de teferruat... Detaya girmeye gerek yok...
 
Kelime oyunları ve metaforlar olmadan yazıyorum bu ara ki bu garip. Köreldiğimden midir yoksa istemediğimden mi bilmiyorum öyle geliyor işte..birdenbire... basitçe..  Hayatı da bu ara çok basitçe yaşamak istiyorum belki de ondan dolayıdır..

Bilmiyorum..

Bilmek de istemiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...