22 Haziran 2011 Çarşamba

Farkındalık...

Artık üretemiyor olmak (edebi anlamda yani) zaten beni çok yoruyor son zamanlarda.. eee yaptığım işten de ciddi bir haz aldığım da söylenemez.. Tamam bir para kazanıyorum yaptığım işten ve hayatımı idame ettiriyorum ama yetiyor mu? Olması gerektiği gibi mi?


Bu sorulara pozitif cevap vermek istiyorum... ama olmuyor... 

Hayallerim bunlar değildi  nokta
Hayat dediğin bunlardan ibaret olmamalıydı  nokta
İnsanlar vicdanlı ve iyi olmalıydı  nokta
Aşk dediğin herşeyi yenmeliydi  nokta
Beklemek değmeliydi  nokta

Olmadı... nokta
Olmadığını yaşayarak gördüm...

Noktası virgülü olmadan... ve bu o kadar net acı veriyor ki..

E tabi insanları da sorguluyorsun bir yandan.. yaşanmışlıklar tekil olmuyor malum her zaman.. hayatına sağından solundan bir şekilde dahil olmuş insanları...

Garip... hayat... vapurlar falan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...