16 Haziran 2011 Perşembe

Maksat muhabbet

Bu sabah bindiğim takside, ben arabaya biner binmez taksici abi elini cd player'a attı... Off dedim sabah sabah şimdi kimbilir hangi garip şarkıları açacak ve kafam da pek çekmeyecek.. Hele de dünün yapışıp kaldığı, uykusuz ve sisli bu yeni sabah..  Derken Norah Jones çalmaya başlamasın mı!!! Herhalde bu sabaha en iyi eşlik edecek kişi Norah Jones idi.. Ally Mcbeal kafasında geçirsem ya en azından şu birkaç günü :)) Alsam Norah Abla'yı yanıma, piyano eşliğinde şarkı söyleyip şarap içsek falan :)) Yok yok iyiyim merak etmeyin.. Öyle arada gelir :D

Taksici ile çok muhabbet etmedim şarkı güzel gelince.. Ama aslında genel anlamda esnaf, taksi vb..  muhabbetlerini çok severim ben.. saftır.. direktir.. aynı frekansta olmasan da çoğu zaman güler eğlenirsin.. arada da bir Erdener Abi repliğini aratmaz...

-memleket nere abla
-Samsun
-aaa hemşehri sayılırız ben de Artvinliyim

aynı şehir olmamalarını bırak aradaki kilometre farkını söylemiyorum bile :D

başka bir gün bir taksi muhabbeti :

- seçim sonuçlarına ne diyorsun abla
- valla ne diyeyim (politik cevap, nabız ölçme için vakit kazanma:)
- ben MHP'ye verdim abla, Tayyip'i hiç sevmem zaten (renk belli edilir.. kasmaya gerek kalmaz)
- iyi yapmışsın abi.. ben de sevmiyorum Tayyip'i de oyları alıyor ama.. 
- ama bu AKP nasıl oy topladı  biliyor musun, kadınlar kocalarından gizli hep AKP'ye oy verdi, bütün kadınlar AKP'ye oy verdi..bak söylüyorum..valla billllaaaaa..
- peki abi öyle diyorsan öyle olsun bu arada ben müsaitte ineyim :)


gibi muhabbetler bana iyi gelir.. kafa dağıtırsın.. gülersin hatta.. bir de sıkı bir futbol sever ve fanatiği olarak, futbol muhabbetlerinin hastasıyım.. Mesela meyve aldığın manavda asılı bir Galatasaray bayrağı ya da bir Metin Oktay posteri görürsün, için konuşmak ister.. empati budur işte...

- 1 kilo domates, biraz da biber alayım..Aa abi Cimbomlu muydun sen yaa? bilmiyordum.. yaaa abi nolcak bu sene yaaa? kahrolduk resmen...
- sorma bu Hagi ile olmaaaaaz, en başında dedim ben..denedik daha önce.. 
- abi evet aynı suda 2 kere yıkanılır mı yaa hiç?
- anlamadım ama öyle diyorsan öyledir
- boşver abi haydi iyi akşamlar..

saftır.. özünde yani..

Neyse.. maksat muhabbet ortamlarında yaşamak eğlencelidir.. iyi gelir..

Tavsiye ederim.. yemeklerden sonra günde 3 kere yeter ama, fazlası zorlar :D

Haydi iyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...