2 Kasım 2011 Çarşamba

Boş..luk...


Woody Allen sevdiğim bir yönetmendir... 

Birçok filmini gördüm..

Analizleri, işlediği insan ilişkileri, aşklar, cinsellik ve seçtiği mekanlar... ve konuyu değiştirip çok farklı açılardan sunması... seni birden başka düşüncelere, hayallere sürüklemesi...

İşte hepsi çok lezizzz...

Yıllarca bana da birçok farklı duyguyu farklı şekilde anlattı... Sorgulamalarımın açısını ve belki de acısını değiştirdi...



Son filmini "Midnight in Paris"i de seyrettikten sonra, yine dudağıma yapışmış tebessüm ile sinemadan çıktım. Beni aldı götürdü... ve de tabi ki Paris anılarıma da... Yıllar geçse de hala o sokakları gördüğümde içim cız ediyor ya... garip... 

Ve filmden sonra farkettim ki varlığımın yarattığı boşluğa çare bulmaya çalışıyorum hala... ve bu durum karşısındaki baskı altında cesaret göstermem gerekiyor!

Allez Ece!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...