25 Kasım 2011 Cuma

Huni kafası : ecezen...

Prospektüs :
Formülü : 20 gr. Fluoksetin hcl kapsül tablet (ağızdan alınız lütfen.. saçmalamayın!)

Farmakolojik Özellikleri : Dakka 1 gol bir.. bu konuda çok bilgi sahibi değiliz.. Dokularda dağılımı hızlıdır diyorlar ama sinir sistemi üzerindeki etkileri de Sabri'nin ayağa orta yapma olasılığı kadar azdır aslında.. yani rahat olun... Doz aşımında acayip etkilere yol açabilir ama henüz o kadar çalışamadık, o etkiler ne olur bilemiyoruz.. Almayın bu ilacı çok fazla şimdilik... Nerde çokluk orda bokluk malum.. Kararında al!...

Endikasyonları : Depresyon, agresyon, bir kendini bilmezlik, bir adamsendecilik.. bir adamsendeciliğe bağlı anksiyete, obsesif-kompülsif vakaların tedavisinde acil olarak kullanılması gerekir. Majör olsun minör olsun depresyon türlerinden kıllanan insanlarda da kullanılır ama karşılaşırsanız şiddetle kaçının!..

Kontrendikasyonları : Kapsül şakaya aşırı duyarlı hastalarda kullanılmamalıdır. Monoamin oksidaz inhibitörü ile birlikte (adı afili geldi çıkarmadık) kullanılan ve kısa bir süre önce alkol kullanımını artırıp bir sonraki boyuta geçen hastalarda ciddi, bazen ölümcül reaksiyonlar nöroleptik maliyn sendromuna benzer özellikler görüldüğü bildirilmiştir. Kim bildirmiş bilmiyoruz, bir dost aramış!.. Bu nedenle ece-zen ilk kez kullanıldıktan sonra 14 gün içinde kullanılmamalıdır bunu bilir bunu deriz.. şimdilik... kontra yapmış rakibe karşı hemen faul yapmak psikolojisinde değiliz aslında ama yine de savunmaya geçmemek lazım..

Uyarılar/Önlemler : Arkadaşlarla yapılan çalışmalarda %4 oranında döküntü ve/veya sıkıntı görülmüştür. Nadir de olsa döküntü görülen hastalarda acil rakı isteği tespit edilmiştir. İlacın özellikle alkolle birlikte kullanımı önerilmektedir. Rakı ile kullanın ama araba kullanmayın.. zaten alkol aldınız ehliyeti 6 ay kaptırmaya gerek yok arkadaşınıza verin arabayı... geçin sağa.. sağ yanlış olsa da yön olarak bi 2 dk geçin yadırgamayın..

Hamilelerde emniyeti kanıtlanmadığından hamile kadınlarda gerekmedikçe kullanılmamalıdır. ama yine de canınız çektiyse, aş erdiyseniz, içinizden geliyorsa yani bi tadına bakın..

İlaç Etkileşmeleri : yok böyle birşey.. rahat olun.. senden gördüm ondan etkilendim; moda bu, böyle yaptım, falan yalan.. insanın içinde ne varsa o!.. etkileşme kardeşim.. neysen o ol! yalan gerisi..

Yan Etkiler :Sersemlik, bir ben burda napıyorum durumu, bir o son birayı içmeyecektim hali, o son mesajı atmayacaktım çelişkisi, o şerefsizi getirin bana sorunsalı, seviyorum ulen olgusu bildirilmiştir. Baş ağrısı, sinirlilik, uykusuzluk, sersemlik, anksiyete, titreme, baş dönmesi, yorgunluk libido azalması da olabilir. Sevmiyorum ulen seni yanılsaması, sen var ya hallisünasyonu.... hepsi ayrı ayrı ya da beraber topluca olabilir, endişeye mahal vermeyin.. sakin olun...

Etkileşimler : Sarı lacivert renklerle kullanılmamalıdır.. . Yüksek oranda uslüp yanlışı yapılırsa vücutta ciddi hasara yolaçabilmektedir. Stabil olan kan düzeylerinin iki katının üstüne çıkmasına yol açabiliyormuş da ayrıca. Panik anına gerek yok.

Kullanım şekli ve dozu : Önerilen doz günde bir kez 20 mg dır ve sabah uygulanabilir. Ha ben adamsendecilik yaparım istediğim zaman alırım derseniz, akşama doğru alın bari de bağırsaklarınız çalışsın uyumadan önce bir rahatlayın.

Saklama Koşulu : Hava sıcaklığı hissedilen 20 olsun yeter.. hissetmen önemli ama burda.. gerisi yalan..

Ticari şekli : bundan para kazanma olaslığım eksilerde sanırsam o yüzden bırak da rahatça yazayım sadece...

Üretim Yeri : Ortaköy

Ruhsat Sahibi : Huni Muallim..
Penceresi cam cama...
Selam söyle amcama...

1 yorum:

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...