15 Aralık 2011 Perşembe

Yine mi...

Canım sıkkındı bugün çok... abuk sabuk şeyler... 

İşten çıkmadan önce biraz nazlanmak, biraz da dertleşmek için annemi aradım... Ankara'ya gelecek misin dedi bir ara.. Dedim bilmiyorum ama rakı içmeye gelirim belki akşam dedim :) hatta Ankara'ya geldiğim son bayramdan beridir de rakı içmedim zaten dedim.. Ee o zaman eve giderken al rakını, biraz da hazır meze; git evinde keyif yap, iç 2 tek dedi :) İyi fikir dedim, anne sözü dinledim... İnsanın böyle annesi olması da iyi bir şey yahu dedim içimden :)

Her zaman dinlemem aslında anne sözü de işime gelenleri tereddütsüz dinliyorum sanırsam :D  

Eve geldim.. bugün de evde temizlik vardı.. ev de mis.. koydum bir kadeh Tekirdağ... yanında zeytinyağlı dolma, kısır, beyaz peynir, yoğurtlu semizotu, közlenmiş biber ve biraz da zeytin.. 2 dilim ekmek... Sarı kırmızı çiçeklerim ve 2 adet de mum :) 


Her zaman olmasa da arada böyle yalnız içmeyi seviyorum! Hele de melankoli basmışsa...

Kendimi garip düşüncelerde bulunca... işler ters gidince... çaresiz ve sıkışmış hissedince.. konuşmak ve dertleşmek bile istemeyince.. içim dışım yorgun olunca... 

İyi gidiyor be rakı... ama sonra bazı şeyleri düşününce de sağlık olsun be ya diyorum!  N'olacak.. vardır herşeyin bir çaresi... öyle ya da böyle bir şekilde bulunur moduna geçiyorum.. keyiften içmeye başlıyorum sonra da :D yaman çelişki ve rakısal ilişki durumları yine :D

"Canın sağolsun.. yine mi güzeliz yine mi çiçek" diyorum sonra!...

Fonda da açtım mı bu şarkıyı.. oh daha ne olsun... 

Ee rakılar buzlu olsun :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...