15 Ocak 2012 Pazar

Sek.. Malt...

Malt gerçekten de çok sevdiğim bir grup...
Beni iyi tanıyanlar bilir...  
Tüm şarkılarının sözlerinde kendimden birşeyler buluyorum 
ve beni düşündür(t)üyor ya.. işte en çok da bunu seviyorum... 
"Arıza" şarkısına da ayrıca bayılıyorum :)  
Bas gitar girişi basit bir melodi olsa da içime işliyor... 
Aslında bas gitar çok asil bir enstrüman bence... Çalmayı gerçekten de çook isterdim.. 
Ama bu ara konsantrasyonum davul :) 
Bir aksilik olmazsa derslere de başlıyorum :) 
Allah beni davul edecek :D 

Ee o zaman Arıza ile sonlandıralım...
 
Sen anlat ben anlarım
Ağlatırsan da ağlarım
       Sen tadilat sesiysen tepemde
Yaparım arıza çıkarırım

Eee ben de yaparım... arıza da çıkarırım.. tepemde tadilat sesi olursan yeminlen çok pis arıza yaparım :D 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...