15 Nisan 2011 Cuma

Beni bu güzel havalar mahvetti...

Yine uzun zamandır yazmadığımı farkettim...
Gel-git dönemlerimdeyim... Bu da beni hırçın ve aynı zamanda maymun iştahlı yapıyor.
Herşeyden hemen sıkılıyorum. Gittiğim bir yerde bir saatten fazla oturamıyorum, iş yerinde herşey üzerime geliyor gibi oluyor, spor yaparken sıkılıyorum, eve gidesim geliyor hemen... eve gidince hemen uyuyasım, uyanınca hemen evden çıkasım, işe gidince bir an önce saatin 6 olmasını isteyip kendimi dışarı atasım, işten sonra spora gidesim, spordan da hemen eve gidesim geliyor. Bu döngü daha ne kadar devam edecek bilemiyorum...

Bahar mı geldi ne :)
Yoksa beni bu güzel havalar mı mahvetti...

Bu durumu havalar ile açıklamak da bir kaçış aslında belki...

Daha derinlerde birşeyler olabilir mi acaba diyorum kendi kendime..
Hayat mı beni yoruyor, yoksa daha ziyade ben mi kendimi yoruyorum..

Düşün düşüüüüün çoktur işin :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...