22 Nisan 2011 Cuma

"Üç"ün "Bir"i

Metin Üstündağ'ın  "Bir şeyde veya bir yerde ikilemde kalıyorsanız, sonuçta üçün birini alırsınız" diye bir cümlesi vardır... Sanırsam hayatımdaki birçok konunun özetidir bu cümle:)

Bir diğer çeşitlemesi de "Üçün birini seçerken bile ikileme düşüyorum" cümlesidir. Kararsız olmak gerçekten de çok yorucu, ne diyeyim...


Bunların üzerine de aklıma bir arkadaşımın "hem genç, hem güzel, hem de bu gece olmaz" deyişi geldi:) Hepsi bir arada olmaz boşuna uğraşmaa yani demişti devamında da.. Ee tamam zaten ben de hepsi olsun demiyorum:)

Nitekim, hayatta hiç üçün ikisini aldım mı acaba diye düşündüm:)) Tamam 3'te 3 yapayım diye bir iddiam yok ama yine de biraz olsun istediklerimde mutlak çoğunluğu yakalayayım...1,6'ya da razıyım :D  

3 ve 1 numaralarının bahsi geçince uzun zamandır 3.1 dinlemediğimi hatta Malt'ın Deprem şarkısını da dinlemediğimi ve özlediğimi hatırladım.. Konudan konuya atladığıma göre diyeceksiniz yine kafan mı karışık... yine sorgulamalara mı daldın... yine beynin mi uyuşuk...yine çelişki çemberinde misin yine yine yine...  
Diyeceğim o ki evet :)  yine yine yine...
Ve hep dedim ya zaten : "ben bu melankoliyi seviyorum galiba"... 
Bununla mutlu olmasını öğreneceğim inşallah... 
Eee öğrenmemek ayıp artık bu saatten sonra, yaşadığım hayata...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...