29 Mayıs 2011 Pazar

Azalan geçmiş...


Çekilin yolumdan...
Geri geri geliyorum...
Ben artık eski ben değilim
Karıştım
Değiştim
Çok içtiiim
Geliyorum...



Malt'ı her dinlediğimde acaip yazasım geliyor.. Neden bilmiyorum ama beni hemen kalem kağıt almaya itiyor.. Garip..

Gerçi kalem kağıt dediysem, yazmak için bilgisayar başına geçiriyor demek istedim:) Zamane amatör yazarları böyle işte :)

Eskiden kalemle kağıt üzerine yazdığım bir sürü kısa hikayem vardı aslında.. acı tarafı onları biriktirdiğim dosyamı kaybettim.. bulamıyorum.. 6 senede 4 ev değiştiren bir insan için normal gibi görünse de ben kendime yediremiyorum bunu... İçim acıyor her arayıp da bulamadığımda... Kelimelerimi kaybettim baktığınızda...daha ne olsun.. hayata dair yazdığım, ardıma bıraktığım cümlelerim yok artık... geçmişim azaldı... bir nevi yani...

Belki de geçmişi azaltmak lazım çok yük olmasın diye.. belki de.. beyin taşımıyorsa yani.. ama güzel anıları da aralarından çekip alıp saklamak lazım..

Geeeç(miş)... e... içelim o zaman... eksik kelimeli, azalmış geçmişime...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...