31 Mayıs 2011 Salı

Doğru Ahmet ile Bay Yanlış...

Hayatımızdaki her 3 yanlış 1 doğrumuzu götürür mü?
                                       götürürse de nereye götürür acep?
Götürdüğü yerde hep yanlışlara heba olmuş doğrular mı vardır?
                                       bu doğrular mutlak doğru mudur acep?
Hayatta hep herşeyi doğru yaptığımı mı sanıyorum ben?
                                       peki yaptğım ilk 3 yanlışta dağılır mıyım acep? 
Bu yanlışlar kime göre/neye göre değerlendirilir peki?
                                       senin doğrun benim yanlışım olabilir mi acep? 
Hayatta aldığımız net puan mıdır bizi hayatın bir yerlerine yerleştiren?
                                       peki benim netim iyi yerleri haketmiyor mu acep?
Doğrunun adı Ahmet iken neden yanlışa Bay Yanlış denmiştir?
                                       doğruların yanlışı götürdüğü de olmuş (mu acep)?
..................
bu yazı böyleeee gider... nereye gideceğini kestiremediğimden ben durayım artık :)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...