19 Haziran 2011 Pazar

Basit ve net...

Bugün hiç yazasım yok aslında...

Her ne kadar bu tip "gün"lere çok karşı olsam da yine de bir hüzünlendiriyor beni "babalar günü".. 
Zaten hava da sıcak, garip düşüncelerim nemden ter yapıp kafamın her tarafına dağılmış.. beynim su kaynatıyor... eee canım da biraz sıkkın olunca öyle evde "müzikkitapbelkisonrafilm" moduna girdim..
Zaten bugün dışarı da çıkasım yok hiç..  Çünkü kimseyi görmek istemiyorum..
 
Sezen Aksu, Can Dündar babasını kaybettiğinde "Çocukluğun elinden alınmış gibi olursun şimdi” demiş..
Ne güzel özetlemiş...
Ama ben Sezen gibi afili laflar edemeyeceğim.. . 
Babamı özledim ben..
Özledim...
Bu kadar basit ve net..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...