12 Haziran 2011 Pazar

Büyük Ev Ablukada... peki ben nerdeyim...

Eski bir arkadaş ile rakı muhabbetinde duydum adlarını..

Enteresan bir grup..
Hem müzik yapıyorlar hem de eğleniyorlar..
Aslında en önemlisi de bir iş yaparken eğlenme durumu...

Yaptıkları müzik benim çok da tarzım olmasa da bu abilerin hayatımda istediğimi yapıyorum imajının beynimde sivilce gibi birden çıkmasına sebep olan  "gıpta" duygusu (lütfen kıskançlık demedim:) nüans var) içimi kemiriyor dinlemeye başladığımdan beri :D

Geçer herhalde.. daha önceleri geçti ama yaş dolayısıyla artık geçer mi bilmiyorum.. yani umarım geçer :)

Eeee dinleyiniz o zaman...

http://www.youtube.com/watch?v=ui-pCoSQZgo

Rakı var masaya Mualla... kısmında çok koptum zaten :D
Sözlerdeki "l'absurdité" hoşuma gitti acaip...

Ya aslında okumak, kitap, yazarlar, seçim falan konusunda da bir iki kelam etmek istesem de o ruhta değilim bir sonraki yazıya döşeneceğimdir :D

Haydi iyi pazarlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...