7 Haziran 2011 Salı

Kalk/Otur...

Hani böyle arada gelir ya "alıp başımı gitmek istiyorum" halleri..
Hani reklamı bile var, alıp başımı güneye yerleşmek istiyorum diyor Okan Bayülgen seslendirmesi ile "beyin" figürü...
İşte öyle bir hal geldi bana bu ara ama bir yandan da kal geliyor işten güçten...  kımıldayamıyorsun, sıkışıp kalıyorsun :)

Bu tarifi aslında en güzel Can Yücel yapmış:
.............
Böyle gidiyoruz işte.
Bir yanımız "kalk gidelim",
öbür yanımız "otur" diyor.
"Otur" diyen kazanıyor.
O yan kalabalık zira...
..............
Kuş olup uçmak isterken, ağaç olup kök salıyoruz.

Ama bu şiirin en sevdiğim kısmı :

Öyle "yanına almak istediği üç şey" falan yok.
Bir kendisi.
Bu yeter zaten.
Herşeyi, herkesi götürdün demektir.
Keşke kendini bırakıp gidebilse insan.
Ama olmuyor.

dizeleri... Valla olmuyor.. ben de kendimi bırakıp gidemiyorum bir türlü :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...