18 Haziran 2012 Pazartesi

Tat-min...

Babama kızardım.. 
Kızdığım babam oldum..
2003.. Ağustos.. o kadar kızdım ki.. 
Gittiği için...
Yalnız ve savunmasız bıraktı diye..
Hem de mücadele etmediği için..
Sonra babasının kızı oldum..
Bazı şeylere çözümü
Başka yollarla aradım...
Attım hep içime.. derinlere.. 
Kontrol manyağı insan olarak...
Vurmadım hiç dışa.. 
Çelişmek için aksini yaparak..
Babama kızıp onun yolundan giderek.
Didişerek.. kendimle..
Mücadele etmeyerek..
Yine deniyorum..
Yine yenilerek...
Daha iyi yenilerek..
Samuel Beckett'in dediği gibi...

Berabere bitmesine de razıyım artık hayatın..
Onca yenilgilerden sonra...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...