31 Aralık 2011 Cumartesi

İki binlerde on birden on ikiye...

Şubat ayında yazdığım bir yazıya baktım şimdi de... Bu yazıyı havaalanında yazmıştım.. ve şu an aynı havaalanında ve aynı yerde ve aynı bilgisayarda ve aynı sandalyede yazıyorum yine...

Yazı ekte...

Yine aynı duyguları besliyorum ve de kendime şaşıyorum... Bir senede insan hiç mi değişmez diye :)

Şaka bir yana iki binin on biri pek iyi geçmedi...
Neler neler yaşanmadı ki...
Hele şu son 6 ay...
Kelimelerin insanın ağzına büyük geldiği ve cümleleştiremediğim olaylar yaşadım...
Sustum... iyi şeyler olmasını bekledim...
Ama olmadı...
On ikiden umudum var...
Hayatı 12'den vurmak üzere bir yolculuk daha öncesinde... umudum var...
Haydi gel yüzümü kara çıkarma artık, utandır beni....
Haydi!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
55...Hayalperest...Invisible hand'e inanmayan bir İktisatçı...Pinponcu... Sarı... Kırmızı... Arada da çelişki duvarına işiyor...